Monday, August 24, 2009

Pemisi Sekula

Pemisi sekula tu boring amai sepi aku. Ukai nama laban enda ulih pulai ke menua ketegal ka bisi kelas tambahan nyendiaka sedia primary ti deka UPSR. Laban ti megai prinsip saya yang menurut perintah enggau kasih ke bala nembiak kitai bangsa ti bedau nemu ( bedau sedar diri) ti ka periksa. Nya meh kami bala pengajar ti ngajar primary 6 ngaga extra kelas ngicha ke bisi ga insur mimit maia pemutus periksa pansut ila.

Anak dara aku (gal) majak nanya enda bejalai ka maia pemisi tu.Bah keni deka bejalai deh enti bisi pengawa.Engka ia boring kini laban nadai bakih.Laban menyadi aku ti biak (k-rol) enggau anak menyadi aku ( cha) ti diau enggau kami dah pemisi ke Brunei. Laban ti nadai pengawa nyadi kami duai menyanak sama surf internet meh.Nasib bisi utai kena merindang ati,lelak ga ninga gal madah diri boring, asuh aku belajar ia enggai ga. Nya meh minta pemendar belama ka log in internet. Enti dah muka internet segi enda nginsit ia(gal). Nama gaga enti enda muka friendster la, chat enggau cousin aku (nana) ti sekula ba UPSI ( bakal cikgu) serta anak menyadi daddy ia ti nyadi kastam ( pen) amai pan muti ka enda betemu tiap hari, agik meh ka chatting (betundi pangan diri ke batang endar) Nya meh dunya globalisasi ko orang.

Kebendar aku nadai idea kena betuliska utai ketu. Bahasa iban aku pan tentu betul ripih asai laban jarang maca bup iban, tambah mega lama begulai enggau bangsa bukai nyau bercampur meh kadang bahasa kena. Apuuuuuuu lauk bedau sumai (pandok) ko jaku kami menua. Ngetu dulu meh wai, enti bisi peluang sereta bisi idea aku share enggau bala kita.

No comments:

Post a Comment